>

Monday, June 20, 2005

天 使 之 吻

Saw this in a forum... Envy envy....
November 23, 2000 (Thanksgiving afternoon) Atlantic Passion Tour Concert

原 本 因 为 一 生 都 无 法 相 见 的 他 竟 离 我 只 尺 ﹐ 他 那 轮 廓 分 明 的 脸 ﹐ 深 邃 的 双 眸 ﹔ 他 那 低 沉 磁 性 的 声 线 从 他 性 感 的 双 唇 柔 柔 地 唱 出 一 首 首 动 人 的 歌 曲 。 我 不 知 我 为 何 会 如 此 爱 恋 他 ﹐ 他 的 魅 力 如 此 不 可 抵 挡 。 我 鼓 起 了 所 有 的 勇 气 ﹐ 拿 着 为 他 买 的 百 合 向 他 走 去 。 心 中 满 是 悸 动 与 紧 张 。 所 有 的 现 实 把 我 与 他 分 那 么 远 现 在 又 这 么 近 。 他 对 我 来 说 是 熟 悉 而 又 陌 生 的 。
可 是 刚 刚 走 到 台 前 就 被 工 作 人 员 阻 拦 了 下 来 ﹐ 被 告 知 想 要 送 花 只 有 等 演 唱 会 结 束 之 后 才 可 进 行 。 我 失 望 的 归 座 ﹐ 心 中 是 那 么 的 失 落 。 心 想 如 果 等 他 的 演 唱 会 结 束 之 后 才 给 他 ﹐ 那 一 定 会 有 很 多 人 ﹐ 也 不 知 道 轮 不 轮 得 到 我 。

正 暗 自 伤 心 ﹐ 没 想 到 他 竟 然 开 口 向 工 作 人 员 说 ﹕ “ Could some body pass the flowers for me?" 当 时 我 的 心 跳 也 快 停 止 了 ﹐ 他 正 是 暗 示 要 我 上 台 送 花 给 他 。 我 当 然 不 能 错 过 这 么 样 的 机 会 ﹐ 我 立 刻 起 身 向 前 走 去 。 离 的 他 好 近 噢 ﹗ 跟 我 想 象 的 一 样 ﹐ 迷 人 的 微 笑 ﹐ 剑 眉 星 目 ﹐ 从 他 的 外 表 一 点 也 看 不 到 岁 月 留 下 的 痕 迹 ﹐ 不 知 老 天 为 何 如 此 宠 爱 他 ﹖ 唯 一 可 以 读 到 他 心 事 的 是 他 的 眼 睛 ﹐ 好 像 蕴 藏 着 无 数 的 心 事 等 着 向 某 人 倾 诉 。 我 把 花 送 上 (我 没 有 到 台 上 ﹐ 只 是 在 台 下 把 花 递 过 去 )并 向 他 表 明 我 的 心 意 ﹕ ”I love you so much!" I said to him. 但 那 时 他 正 在 唱 着 我 最 喜 爱 的 一 首 歌 “风 继 续 吹 ”。 可 是 音 响 的 声 音 远 远 超 过 了 我 的 语 音 。

他 把 头 低 下 ﹐ 表 示 他 并 没 有 听 清 我 所 说 的 话 ﹐ 我 又 大 声 的 说 了 一 边 “I love you so much!" 可 能 这 次 他 听 清 了 我 的 话 ﹐ 但 他 把 身 子 弯 的 更 低 了 ﹐ 我 没 有 想 到 他 竟 然 想 让 我 吻 他 ﹐ 我 紧 张 的 很 ﹐ 但 是 这 一 次 也 就 霍 出 去 了 。 我 把 我 的 脸 举 起 ﹐ 准 备 KISS 他 的 脸 ﹐ 但 他 离 的 我 好 近 ﹐ 连 他 的 呼 吸 都 感 觉 得 到 ﹐ 呼 吸 着 从 他 身 上 散 发 出 的 淡 淡 令 人 窒 息 的 魅 力 ﹐ 我 的 心 跳 都 要 停 止 了 ﹗ 慢 慢 闭 上 了 双 眼 ﹐ 只 感 到 他 那 温 暖 的 双 唇 轻 柔 地 按 在 了 我 的 唇 上 ﹐ My God ﹗ 他 竟 吻 了 我 的 唇 。 在 那 一 刻 我 只 觉 得 我 是 世 界 上 最 幸 福 的 人 了 ﹗ 人 好 像 置 身 于 九 霄 云 外 ﹐ 雾 影 梦 境 中 。

只 听 台 下 一 片 嘘 声 ﹐ 你 知 道 他 一 般 不 会 吻 歌 迷 的 唇 ﹐ 但 他 竟 吻 了 我 的 唇 ﹗ 至 今 仍 然 感 觉 得 到 他 的 气 息 弥 留 在 我 唇 边 。 我 最 深 爱 的 张 国 荣 ﹗ 如 今 他 终 于 听 到 我 的 心 声 了 ﹐ 真 是 不 枉 此 生 ﹗ 在 演 唱 期 间 他 还 不 时 地 向 我 挥 手 致 意 。 我 知 道 他 感 觉 得 到 我 ﹐ 我 不 管 他 是 什 么 ﹐ 我 只 知 道 我 爱 他 ﹗
你只 要爱上他就永 远不 会改 变﹐没 有人可 以跟他相比 较。 我想我再 也 不 会 让 别 的 人 碰 我 的 唇 了 。

8 Comment:

At 4:45 PM, Blogger Mandy said...

Wow! The fan was so lucky!

When I saw Faye and she just right in front of me...I felt amazing too! Hehe...^^

 
At 4:47 PM, Blogger Linx said...

yeah yeah!! to feel their existance so near is really amazing... The girl so lucky ya!! Kiss ya know?? Faint****

 
At 6:25 PM, Blogger Mandy said...

I touched Faye's hand only. Shake hand with her before. If she kisses me…how? Erm, think I’ll jump here and there. Haha…

 
At 9:10 AM, Blogger Linx said...

hahaha... yeah! jump up and down with execitement! lolz..

 
At 1:04 PM, Anonymous Anonymous said...

U know, somebody said the fans was not been kissed actually, but I dunno la, maybe other fans envy about her so they spread news like that.

 
At 1:16 PM, Blogger Linx said...

You have not seen the pics??? They have the pics too you know?? If u want I can post up for ur viewing pleasure..haha..

But really, is it true?? Where u hear it from?

 
At 10:48 AM, Anonymous Anonymous said...

I think I have seen the pic la, but who can proove that the lady is the fans stated in this article? I read the news in a forum, but this is because the writer said met Leslie second time in a train after the kissing case. So I am confused until now whether the lady mention in the two articles is the same person or not????

 
At 11:07 AM, Blogger Linx said...

haha... don't care ler.. the thing is the gal being kissed... who ever she is, is so so so lucky!

 

Post a Comment

<< Home