>

Friday, August 26, 2005

[原创by绮]如果我是……


摘于:聚荣堂

如果我是段小楼,
我有“差一年,一个月,一天,一个时辰都不算是一辈子”的程蝶衣
如果我是杜云嫣,
我有“十年生死两茫茫,不思量,最难忘……”的宋丹平
如果我是林子颖,
我有“不管你是男是女我都爱上了你……”的顾家明
如果我是阿明仔,
我有疼我,爱我,一直关心我的阿荣

如果我是冯程程…如果我是红豆…

如果我是………………
不管我是谁,我只要你爱我~
但是,如今“落花春已去,残月夜难圆”
就算如今“兰摧玉折”
我们还是因为有你才心跳呼吸正常

6 Comment:

At 3:20 PM, Blogger Mandy said...

Who is 绮?

 
At 3:27 PM, Blogger Linx said...

Some fans in the forum..:D

 
At 10:56 PM, Blogger Mandy said...

Ic. Same thought here but need to double confirm. Hehe...:D

 
At 9:01 AM, Blogger Linx said...

haha.. must give credit to others when I take their stuff right?

 
At 10:03 AM, Blogger Mandy said...

Ya agree. Sometime thought is 记者.

 
At 10:13 AM, Blogger Linx said...

true true....lolz

 

Post a Comment

<< Home