>

Thursday, July 07, 2005

Anita Yuen On Leslie Gor Gor

Rushing for assignment for the past few days, with less than 6 hours sleep a day.. Am eventually transforming into a Panda zombie!! lolz.. How time flies! Its already Thursday! Tomorrow Friday and this Sunday its time for presentation and assignment due date.

Oh yeah, last Sat I bought a nice CD casing (72 cd) for my Leslie Movie collection.. But in the end realised the CD casing cannot hold all my Ah Weng stuff! Didn't know I got so many VCD man!!!


COSMO:两部《金枝玉叶》,还有《大三元》,你都与“哥哥”张国荣合作,“哥哥”是不是很疼你的?
袁:“哥哥”是很照顾我,他对我真像一个哥哥一样。他会骂我,会抱着我,会跟我交谈。他不止是一个教你演戏的前辈那么简单,他有时候会令你很窝心的。但是他也有很孩子气的一面,比我更孩子气。他可以玩得很放,也可以很严肃,在圈子里是很少见的。有人问我为什么有那么多的坚持,你看,“哥哥”每次出来让你看见的就是一个明星。但是他不在台上,他来开工的样子,会吓死你,就像隔壁住的阿哥,短裤,拖鞋,头发也不梳,胡子也不刮,他的生活就是这样。我要学习的,在生活上,我学到了,但是当你站在观众面前,给人的那种感觉,我还要继续培养。这不是靠一套漂亮的衣服,漂亮的发型,就可以包装出来的,而是那种感觉。你看“哥哥”,除了外表,里面的东西还多着呢。

3 Comment:

At 5:55 PM, Blogger Mandy said...

Time flies very fast indeed.

Wow! Dear has so many vcd! Find one day go your new house grab your stuff. Muahahaha...:D

Comment for Leslie:
很感性又很随性的可爱人! :)

 
At 9:16 AM, Blogger Linx said...

Yeah.. am getting older each and everyday!! ^0^

No problem, u come ler! I'll show u all my collection. BTW, house will be ready by September. Come ya!

Comment on Leslie:
超可爱!

 
At 10:44 AM, Blogger Mandy said...

Sure I'll bug you! Muahahaha!:D

 

Post a Comment

<< Home