>

Friday, March 25, 2005

愿你決定

Noticing that days passes by pretty fast and its like what? March stepping into April 2005 already.. Sometimes I ask myself: "Have you done anything meaningful yet?" .... well.... nothing much... except completing my MBA courses module by module and... ?? What else leh? haha...
Anyway, here is another song that I would like to introduce to your guys.. Oh from now on i will have this little collumn call song of the week..

愿你決定

曲:罗文聪 词:林振强 编:Adrian Chan

年月悄悄远走了 悄悄得彷似午夜晚风飘
每刚感觉到却又已走了 前尘旧歌可知多少
不过忘不了 是流年中 虚空里 竟会有一曲这样妙

旋律载满你的爱 这恋曲音韵创自你笑声
每当心碎了挫败跌倒了 凝神静听这旧调
一切重生了 在流年中 虚空里 所有冷冰的暖了

常常望愿你决定 共我相伴活出生命
即使我来时没有爱 离别盛载满是情
祈求望命里注定 就算几多风雨劲
准许这个我共你于今生恋得高兴 (爱得高兴)

来日悄悄我走了 悄悄得彷似午夜晚风飘
你将感觉到我没有就远 仍留在听这旧调
当你重温我 在茫然中 思忆里 所有冷冰的暖了

4 Comment:

At 3:57 PM, Blogger Mandy said...

May be u hav done and u r not aware :) Gambate ;)

 
At 4:07 PM, Blogger Linx said...

Unaware!!!! mana boleh?

 
At 7:57 PM, Blogger Mandy said...

lolz...sure got one ler.This blog meaningful rite ;). may be sometime little thing u not aware ba. :D

 
At 9:18 AM, Blogger Linx said...

Well.. maybe a little I guess..

 

Post a Comment

<< Home